streda 21. mája 2014

NATURALLY EUROPEAN . . . moja životná láska

Zdravím princezné opäť pri ďalšom príspevku, tentokrát venovanému iba jednej jedinej značke a to značke Naturally European (nižsie budem písať ako *NE). K tejto značke som sa dostala čisto omylom a úplne nevinne. :)


...ja som asi divný človek. Prečo? Mojím životom už prešli stvoky a stovky telových mliek, krémov, masiel a podobných synoným. Ale nikdy som nebola schopná ich vypotrebovať až do konca. Ja mám totiž taký problém, že čo sa týka telových krémov, mám až vysoké nároky a hlavne mi ten krém po istom čase prestanie voňať a čo horšie mi niektoré začnú aj smrdieť. Preto ja krémy postupom času posielam ďalej mamke, ktorá je tiež taký blázon na krémy ako ja (možno ešte väčší) :) ...preto je u mňa problém nájsť krém ktorý by spĺňal všetky vyššie uvedené požiadavky. Tak som začala hľadať "dokonalý" krém mimo drogérie. Natrafila som na stránku s bio produktami, kde bolo na výber tooooooľko krémov, že človek stratí pojem aj o tom ako sa volá :) . . .


. . . po dlhom dlhom vyberaní som si vybrala krém od inej značky s vôňou kakaovo-kokosovou. S predpokladom, že po čase mi bude vôňa vadiť (a predpokladala som veľmi správne) som si vybrala krém od *NE s vôňou mlieka.

. . . po dodaní objednávky som asi mesiac ten krém ani len neovoňala. Myslela som si, že to nebude ničím výrazné a zaujímavé tak som tomu krému nevenovala veľa pozornosti. Tak som stále používala ten infantilne sladký kakaovo-kokosový krém. :) ...až jedného dňa ma kopla múza do hlavy a vyskúšala som ho. Pripadala som si v tej prvej chvíli ako v reklame, kde vás niečo neskutočne očaruje a následne vás upúta záber na rozširujúce sa zreničky. :) Ta vôňa, to je to najkrajšie čo som ja kedy cítila z telovej kozmetiky a celkom si trúfam povedať, že celkovo z kozmetiky všeobecne. Je to príjemná mliečno-parfémovo zvodná a elegantná vôňa. Jednoducho a jasne, tento krém zo mňa robí "feťáka" :D ...používam ho už niekoľko mesiacov a stále sa ho neviem nabažiť. Ale aby som sa tu nerozplývala iba nad jeho vôňou, tak sa budem pre zmenu rozplývať aj nad jeho skvelými účinkami. Aby som citovala profil krému: je vhodný pre suchú a svrbiacu pokožku, alebo po pôsobení slnka, silného vetra alebo extrémneho chladu. Obsahuje bambucké maslo a rastlinné oleje z avokáda, kokosu, semien z baobabu, šípkovej ruže, cédra a pačuli. Zjemňuje pokožku a predchádza predčasným prejavom stárnutia. 
. . . po pár mesiacoch skúšania a naberania skúsenosti môžem s čistým svedomím povedať, že je to pravda. Už po pár dňoch požívania je pokožka ako z hodvábu, jemná, hydratovaná a pokiaľ sa nájde medzi vami niektorá, ktorá trpí na suchú pokožku na nohách ako ja, tak toto je vaše riešenie. 
Takže jednoducho a jasne: našla som svoj dokonalé telové mlieko!!!




Ale aby som nebláznila iba po jednom produkte, vedzte že od tejto značky je omnoho viac produktov ktoré stoja za zmienku. Či to sú tuhé alebo tekuté mydlá, sprchové šampóny, telové mlieka alebo maslá, krémy na ruky. Sú to bio produkty bez parabénov, sulfátov, ropných produktov, glykolov a syntetických farbív s prírodnou parfemáciou. Je to značka, ktorú by som odporučila úplne každému a úplne každej bez vekového obmädzenia.



Majú výber aj z nádherných vôní (teda nemala som ešte možnosť ovoniať všetky možnosti. Na výber je napr.: Vôňa mlieka, Verbena, Levanduľa, Ružové lupene, Šalvia, Zázvor-Limetka a po novom som videla na anglickej stránke aj Granátové jablko, čo ma veľmi veľmi láka! :)



... Je veľká škoda, že Slovensko je na takéto výrobky ešte v dobe kamennej. Takže vidieť na vlastné oči produkty, ovoniať si ich a vybrať si, je v našej republike tak trošku nonsens. Čo už, no snáď sa to raz zmení a dospejeme do doby že budú svetové (alebo americké, anglické) značky viac dostupné aj u nás. Zatiaľ môžme ďakovať internetu, paypalu a kuriérom! :)  ...ja viem, eshop je jednoduchší. Ale stále nie je na  to si to osobne ochmatať a dať na test vášmu nosu. Takže všetko ma svoje plus a mínus. Nič to ale nemení na fakte že s týmto produktom sa nemusíte báť.

...ďalšie produkty s ktorými mám veľmi dobré skúsenosti je zázvorovo-limetkové telové maslo, ktoré je teda určené na veľmi suchú pokožku, vetrom chladom ošľahanú. Vôňa je skôr limetkovo svieža. Zázvor tam cítiť nebudete. Je tam kvôli lepšiemu prekrveniu vašej pokožky.
...a produkt číslo tri zo skúseností je sprchový šampón z vôňou mlieka. Tak isto geniálna záležitosť ako jeho hustejší brácho!


Takže čo si vybrať skôr?! Dúfam, že som vám dala dobrý typ do budúcna a tiež si nájde značka *NE cestu k vám tak ako ku mne.

Pokiaľ už máte z nejakým produktom skúsenosti, alebo nejaký doteraz používate, podelte sa s nami o vaše názory a skúsenosti nižšie v komentároch.

...zatiaľ vám ďakujem za váš čas, ktorý ste venovali tomuto príspevku a teším sa na vás pri ďalšom príspevku.
...s pozdravom vaša Alexis "devgel" Regi


1 komentár:

  1. Mám veľmi dobrú správu.Všetky tieto výrobky sa dajú zakúpiť v predajni CANDLE AND HERITAGE AUPARK v Žiline.A musím len potvrdiť že sú skvelé.

    OdpovedaťOdstrániť