štvrtok 5. júna 2014

My best TOP 10 Lipsticks ... moje zlatíčka v rúžoch

Rozhodla som sa venovať článok "našej" výhradne ženskej veci . . . rúžom. Toto nám chlapi vziať nemôžu. Aj keď pochybujem že by o to mali záujem :)

...napadlo ma napísať článok o mojich naj naj rúžoch, ktoré najviac nosím, a som z hľadiska kvality s nimi najviac spokojná.
...ja som začala nosiť rúže popravde až tento rok. Do tej doby by ste u mňa nenašli ani jeden. A teraz?! Mno pravý počet sa pohybuje okolo 20 kusov. Je to veľa podľa vás? Pravá ženská zamilovaná do rúžov myslím, že menším počtom nedisponuje. Niekto to môže nazvať ako závislosť, ale pre nás milovníčky je to vášeň. Objavovať, skúšať, testovať pre seba tak ako aj pre vás, aby sme vám po prípade vedeli pomôcť s výberom.

...predtým než sa vrhnete na rúže treba si uvedomiť, že na nezdravých perách, ktorým chýba hydratácia nebude žiadny rúž vyzerať dobre. Preto sa venujte aj starostlivosti o vaše pery.

...tak a pomaly by sme sa mohli vrhnúť na samotnú TOP 10, takže pekne sa usadte a kochajte sa mojimi miláčikmi.





1. MAYBELLINE - 904 vivid rose



Prvou láskou je známa farba aj celkovo známy rúž. Je to nádherná svetlá ružová teplého odtieňu. Krásna farba na každodenné nosenie. 
...čo sa týka kvality: konzistencia je dobrá, neťaháte rúž a nenaťahujete pery až k uchu. :) Pigmentácia je stredná. Výdrž je taktiež stredná. Nie je to hydratačný rúž, s tým nepočítajte. Ale na každodenné nosenie, či v lete alebo v zime je to skvelý adept.
Cena sa pohybuje 6 a vyššie euro.
Predaj môžete nájsť aj TU!




2. MAYBELLINE - 906 hot plum



No a samozrejme nemôže chýbať od maybelline aj druhá známa farbička ako hot plum. Krásna studená ružová s veľkou kvapkou fialovej. Skvelá farba taktiež na každodenné nosenie. Výrazná ale skvelo a rýchlo vás naučí nosiť rúž pokiaľ začínate.
...kvalita, pigmentácia a výdrž je rovnaká ako pri vyššie uvedenom čísle.
...odporúčam vrelo a rýchlo do nich. Super cena a krásne farby.
Cena sa pohybuje od 6 a vyššie.
Predaj nájdete aj TU!






3. DERMACOL - Seduction 05



Tento rúž som začala nosiť ako prvý. Krásna "nude" farba, ktorá je trošičku tmavšia ako farba mojich pier. Takže vás príjemne a bezbolestne pripraví na buducnosť nosenia tmavých rúžov. 
...ideme na kvalitu: pigmentácia je  vyššia stredná, je trošku tuhšia ale nebojte sa, pery naťahovať nebudete :) Výdrž je stredná, ale výhodou je že pri postupnom zmývaní z pier tento rúž bledne...takže dodá takú inú zdravú príjemnú farbu.
Cena sa pohybuje od 5 euro
Predaj nájdete aj TU!




4. SLEEK - vixen



Krásna výrazná červená..až jedovateo krásna. Každá žena by mala mať takú červenú, no nie?! Celkovo prevedenie ružov tejto značky je viac než "sleek" :)
Ideme na kvalitu: pigmentácia je skvelá, rúž  je takej gelovitej štruktúry, takže bacha na suche popraskané pery. Rád ukazuje chyby na perách. Výdrž je stredná a hydratáciu tu tiež nenájdete. 
Cena sa pohybuje od 6 euro
Predaj nájdete aj TU!






5. SLEEK - cherry



Ďalšou farbou je taktiež od Sleek, tentokrát v tmavom-burgundi prevedení. Nádherná farba, ktorá sa hodí pre všetky typy pleti...Pre svetlé aj tmavé typy. Je dosť gelovitej štruktúry tak treba sa viac povenovať aplikácií aby bol výsledok naozaj dokonalý :)
Cena sa pohybuje od 6 euro.
Predaj nájdete aj TU!








6. RIMMEL - 120 cutting edge



Ďalší svetom prefláknutý rúž je cutting edge. No nie je sa čomu diviť, je to nádherná tmavo fialovo-burgundi farba. (neviem ako inak by som ju nazvala) :) Farba je dokonalá a veľmi rada ho nosím a musím povedať že u mňa rozpútak vášeň práve pre tmavé rúže.
A ako je na tom s kvalitou: prigmentácia super, výdrž je super, krááásna voňa, výborná konzistencia a bezkonkurenčná cena od 3,50 eur.
Predaj nájdete aj TU! 







7. RIMMEL - Kate 09



Celkovo ja môžem Rimmel rúže z kolekcie "Kate" iba vynachváliť. Taktiež ako tento rudý zázrak. Mne už je to aj dosť trápne, v podstate sa iba opakujem. Ale keď to je TOP 10 tak nečakajte nič zlé.
Takže čo sa kvality týka je stredná iba čo sa týka výdrže. Pigmentácia je vyššia stredná...ale tá farbaaaa :)
Cena sa pohybuje od 4,50 eur
Predaj nájdete aj TU!







8. RIMMEL - Kate matte 106




Teraz si dáme trochu matnej. A to je práve z matnej kolekcie "Kate" od Rimmelu. Nádherná tmavo ružová s kvapkou fialovej. Treba dávať pozor na pery. Je to matný rúž preto treba mať dobre hydratované pery aby nevznikali šupinky.
Kvalita je výborná: stredne vyššie pigmentácia, konzistenncia je dosť suchá ale do sa dalo očakávať. Výdrž je veľmi veľmi dobrá. Trošku vysušuje preto treba pred a po pery hydratovať.
Cena sa pohybuje od 4 eur
Predaj nájdete aj TU!





9. RIMMEL moisture Renew - 360 as you want victoria




Tento rúž ma šokoval po všetkých stránkach. Tu jednoducho rovno prejdem ku kvalite: Neskutočná pigmentácia, je krásnej masielkovitej štruktúry takže sa veľmi jednoducho a lahko aplikujem. A výdrž je výborna. Nevysušuje moc takže jednoznačne najlepší rúž, čo som mala možnosť vyskúsať. Jediné čo by som vytkla je ten obal. Je fádny, oničom a nezodpovedá kvalite rúžu.
Cena sa pohybuje od 4,50 eur
Predaj nájdete aj TU!  






10. ASTOR soft sensation lipcolor butter - 013 magic magneta 



Áno beriem na vedomie, toto nie je rúž. Je to farebný balzámik, ktorý sa hraje na rúž a aj lesk. Je to výborná vec pokiaľ potrebujete hydratovať pery a zároveň chcete byť "šik"
Ja som si to zamilovala na prvýkrát.
A čo kvalita: Pigmentácia je slabšia a tak isto aj výdž a to je na úkor výbornej hydratácie. Nesmieme zabúdať že to je balzámik.
Cena sa pohybude od 5,80 eur
Predaj nájdete aj TU!







...tak to by sme mali. Bolo to docela ťažké vyberanie pretože ja si rúže kupujem aby som ich používala a kedže s radosťou používam všetky (možno až na dva) :) tak to bol ťažký výber. Každopádne dúfam že som vás navnadila na nejaký ten rúž, alebo že som vám pomohla v budúcom rozhodovaní.




Podelte sa aj vy s vašimi "zlatíčkami", ktoré sú pre vás tie naj. :)

Teším sa na vás pri ďalšom príspevku!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára